Wednesday, December 28, 2011

siapa kawan aku???ko ke??haaa

 Assalamualaikum!!...

Sepanjang 2 tahun aku kat Uitm ni.. aku ade sorang kawan yang sangat rapat gila dengan aku..kiranya..kamcen  gola.. pulakkk dahhh...correction here>>kamcen gila sangat2( ombak rindu x ayat tu??ahahah)



X taw ar cmne leh sangkut dengan minah ni...rasa nya sebab kami satu kelas n pada mulanya terpaksa duduk satu rumah walaupon xrapat...nk wat cmne..hadap je la...lg pon aku sdg mencari kawan baru...sebab kwn2 yg len xbest r...(ok xstatement tu)



nk citer sebenarnya..member sorg ni mmg suke MEMBEBEL ...24hours..non stop(sometimes)...JIWA kacau r aku... sakit kot telinga aku... gila x sakit.. tunggu nk bernanah je ni...


ok fine..ak pasrah dgn ketentuan Illahi.. n redha je dgn sifat sOHABATku  itu..


aPA YANG BT AKU jiwa!!!!!??????????????????????


SUARA DIE YG BAPOK PUNYA KUAT BILA MEMBEBEL!! 



Ya Allah..suara die...nyam4...sodap bile ckp kuat...mmg kuat..

Penah la satu hari yg sangat dingin...dalam lift...biasa la..fac.mekanikal..mmg rmai la mamat2 kan..

die tgor aku psal tudung aku (oren) yg xsama dgn baju (kuning)..bagi ak..mmg matching la kan..betol x??korang xrasa cmtu ke??pelik n hairan!!

Then... sume dalam lift tu pakat dok TILIK a.k.a memandang dgn muke pelik kearah tdung aku... 

hahahah??? aku, with the speed of light.. shut her mouth.. n die baru sedar yang die ngah buat GEmpak dalam lift.. dengan rsa segan silu n pilu serta serba salah..aku kuar dan ... SEKEH skali kt kepala minah ni...amik kau!!die gelak dan kami same2 masuk kelas.....



Hari2 aku dimalukan begitu sahaja sehingga aku lali...tapi..kadang...bila datang BUlan mengambang.. emosi pon mula jadi macam graph la...up side down..ye ke graph cmtu??hahah..bukan2..tsunami!!huhu



Apa2 pon..die kawan terbaik ever la...sb die banyak jugak sabar dengan sifat aku yang sangat mengada2 dan sensitip... pendek xpendek kata ..die baik lah...mulut je cmtu (mmg xdapat wat pape dah..huhu../tp korang taw x cmne nk stop mulut budak ni??eerrmmmmmmmmmmmmm) ..tp hati baik... 

why??

  • sb aku penah jumpe kawan yang sangat n memang xleh dianggap kawan..klu x..korang hancur...
  • another reason; ade kawan yang sangup "GUNA2" utk jatuh kan ko>>>/??nk ke?? tp semua tu..dengan doa dan redha Allah..Aku selamat dari kejahatan manusia seperti itu..Alhamdulillah..kuasa Allah lg kuat dari segala hal..
  • kira dapat member yang macam minah di dah kira bersyukur sangat dah la...hmmmmmmmmmmmmm..sodeh..nobody perfect kan..terima die seadanya sebagaimana die menerima kita!!
appendices kt bawah ye!!selamat mem"view" !!

kt ikeA







break>>


wassalam....gudnite!!

































2 comments:

  1. ..YAAA!!!! bab kutuk aku no 1 kn..

    ReplyDelete
  2. setelah 2 tahun ak pikir jawapan nye..the answer is yes!!.. because it was one of my hobby..hahaha

    ReplyDelete