Friday, April 5, 2013

kuatkah aku??

assalamualaikum...

Arini aku si budak engine berada di tahun akhir UiTM shah alam.. entahlah..tibe2 terasa sedih dan pressure sgt.. dengan assignment n projek tahun akhir ku..kawan2..family..macam2 yg aku lalui sehingga arini.. ape2 pon aku perlu kuat.. kata2 dalam buku la tahzan dan buku2 cerita wali-wali Allah banyak memberi aku semangat untuk teruskan perjuangan ini... 

Masa belajar ini jugak lah..muncul seorang kenalan who is constantly makes me unhappy.. with her lies.. what should i do..?? 

         
ottokey..ottokey.!!help help!!.

1stly,... just ignore her.. 
but, she'd came out with her lies..

apa perlu aku buat next supaya tidak diganggu lagi dengan propaganda2 hamba Allah ni.. Pada mulanya aku memang marah dan tak suke dengan sume ni.. then, lepas pikir masak2.. aku rsa malas nak layan..suke hati dia lah... manusia ni..lama2 kenal penat jugak..lepas die penat die berhenti lah.. (please laa stop ASAP)..

tapi sebenarnya,..kawan2 aku ni baik2 je semua nya..cuma bile sumthing yg die xpasti n xtahu..diorg suke sgt  jump into the conclusion.. apa daaaa.. CSI dlu babe..huuhhu.. tapi pape pon..1 je aku pegang... as long as aku x bukak aib sape2.. aku xbt salah... Allah will always  protect and be with me.. n whatever sins we had done, once we do the taubat ..


insyaAllah.. 

Allah will forgive all things...

 believe in Allah.. 

 serahkan kepada Allah.. 

 Do all obligations as His servant..





 Allah..
 will be near...

.Allah...
 is closer to his servant than their jugular vein..

kepada yang merasai sakit.. marah..sedih..dan malah gembira.. ingat lah Allah..kerana Allah tidak pernah lupa kepada setiap hambanya...sesungguhnya Allah Maha Penyayang..dan Allah Maha Mengetahui..

 percaya atau tidak?? 

bayangkan jika Allah lupa kasik oxygen ..haa..what you think will happen?? 


emmm..

renung2kan sahabatku.. 

its true








No comments:

Post a Comment