Wednesday, April 6, 2011

ape yg bt aku tension!!!

1...important fact that everyone should know..........bende alah kt bawaah  nehh!!

  ~~~study salah stu dalam idup ak..aku suke n kdg rsa tension jgk..so...kene trima..oowhhh...my mommyyyyy!!!!!!!!!!!!!!1
2...????
i realy mean it!!
    
~~~errmmmmmmmm...menyampah n tergangggu dgn manusia or things yg bt aku tension.. kdg2 bkn sgja nk bt cmni..tp.. makhluk2 sekeliling suke ngat wat aku geram.. kuang ajoo.... 
3..... 2nd part of life..

peguam buRUKK!!




people yg ckp pape..mcm bisuu!!


~~dua jenis makhluk diatas yg betol2 wat aku sakit jiwa...
>>> xckp lgsung pon aku bengang..(asal aku tnye je wat pekak)
>>>cakap kosong n poyo( cakap org die yg lebih..rsa nk lempang pon ade)


4... kacau barang aku!!




~~sape2 arh yg kacau brg ak..n bt aku geram..die kirenye tergolong dalam species di atas,..

so...
conclusion di sini... bile ak da mula angin...bek korang p jauh2!!



sebelum ak nek HANTU!!










No comments:

Post a Comment